Rabu, Julai 08, 2009

Manek Urai

Salam Manek Urai..

Penamaan calon di Manek Urai aku tak berkesempatan pergi. Walaupun ada yang mengajak dan berpergian ke sana, tetapi aku tak dapat nak pergi. Ada urusan kerja yang perlu diselesaikan. Sebelum penamaan calon baru ni, sebenarnya aku sudah sampai disana. 2 pilihan raya kecil sebelum ini aku di sana. PRK Kuala Terengganu dan PRK Bukit Gantang. Kali ini mungkin di Kelantan, jentera sudah ramai dan mantap.

Gambaran awal semasa penamaan calon menunjukkan keputusan yang berat sebelah. kalau dikira bilangan yang hadir mewakili Pakatan Rakyat ibarat jauh langit dengan bumi. 15000 vs 1000 ( ada yang kata tak sampai pun). signal rakyat masih konsisten mahukan perubahan pemerintahan negara. Kita doakan kemenangan masih berpihak jepada rakyat di Manek Urai.

Kalau tidak ada aral melintang, aku akan sampai juga dalam waktu kempen ini sehingga hari pengundian. Tunggu.......

Tiada ulasan: