Selasa, September 16, 2008

kemenangan Badar

salam ramadhan

dua keputusan yang positif kepada PAS dalam bulan ramadhan ini menyaksikan cerita gembira buat parti ini.. terima kasih kepada mahkamah yang membuat keputusan yang adil dan saksama.. DUN Sanglang kembali kepada penyandang 3 sesi terdahulu setelah 3 bulan dikosongkon semenjak 14 jun dahulu.. DUN Manir kekal juga kepada pemenang pilihanraya umum 8 mac juga.. tahniah kepada Ustaz Hashim Jasin dan Ustaz Dato' Harun Taib..
kemenangan BADAR menjelma..

rakyat malaysia sebenarnya menunggu-nunggu kemenangan badar yang lebih bermakna dengan tarikh 16 september.. peralihan daripada batil kepada hak, daripada zulumat kepada nur, daripada songsang kepada lurus, tunggu terus tunggu.. andai benar berlaku, harap ia lebih molek daripada yang sedia ada lani..

bersiap sedialah semua kakitangan kerajaan, mengubah corak pemikiran dan pandangan songsang.. menerima dengan tangan terbuka kehendak rakyat yang dahagakan pembaikpulihan good governance. harapnya dinilai semula Akta-akta drokonian yang menyusahkan rakyat dan mahasiswa. sucikan semula media massa yang penuh kebusukan dan noda fitnah.

sudah boleh mula berfikir untuk wujudkan qutlah dakwah yang lebih tersusun untuk pemurnian masyarakat yang baik dan sejahtera...

Tiada ulasan: